Sunday, sunday, sunday

Idag har min pappa och hans fru varit förbi en sväng, i helgen så var dem hos min pappas frus moster, så på vägen hem tittade dem förbi hemma hos mig för en fika. Det var trevligt. Sist jag träffade min pappa var för mer än ett år sedan, det var i samband med att jag tog studenten förra året. Men under året som gått har vi pratat i telefon så vi har hållit kontakten. Senare idag kommer min syster och hennes kompis förbi som är på besök i den här delen av landet. Tyvärr tror jag inte att det blir någon kyrka för mig. Jag vet jag skrev ”Sunday is not an option”, men ska nog kolla med dem om dem vill gå till kyrkan. Det är så att vi ska ha en liten tjejkväll med god mat, dipp och grönsaker och film och idag var typ den enda dagen dem kan (tror jag) men som sagt kan ju alltid kolla med dem om dem vill gå.

Love Zoe

 

Lämna en kommentar